Emoracio tim

Potrebno vreme za tekst:41sekundis

Skupismo se da bi rekli nešto lepo i korisno. Imamo znanje, iskustvo, način, volju i druge preduslove. Od 4. maja počinjemo da radimo u Tanaska Rajića 44/4 (mapa)

Teme i termine imate u našem kalendaru sa desne strane. A mi smo:

  • Ana Milošević – učiteljica i NLP praktičar,
  • Vladan Marinković – arhitekta, fotograf, profesor arhitektonske grupe predmeta
  • Slađana Miljković – slikarka, osnivač i voditeljica škole crtanja Linija
  • Slađana Simov Bogićević – psiholog, Geštalt psihoterapeut, psiholog u Centru za socijalni rad,
  • Zorana Marinković – građevinski inženjer, praktičar rekonektivnog isceljivanja,
  • Maja Jovanović – psiholog, školski psiholog,
  • Dejana Kovačević – učiteljica i NLP praktičar,
  • Petar V. Jeknić – psiholog i Geštalt psihotera

Pogledajte pilot izdanje elektronskog biltena

Fotografije pogledajte na: https://emoracio.edu.rs/emoracio-tim/

0 0
0
Zadovoljni
0
Nezadovoljni
0
Uzbudjeni
0
Ljuti
0
Iznenadjeni

6 komentara za naslov “Emoracio tim

  1. Poštovani,
    prva radionica ima za cilj upoznavanje učesnika sa različitim životnim pozicijama u skladu sa kojima imamo izgrađena uverenja o sebi, drugima i svetu koji nas okružuje.
    Ulogu roditelja i vaspitni stil formiramo i izgrađujemo u skladu sa našim uverenjima.
    U okviru ove radionice, detaljnije ćemo se upoznati sa tipovima vaspitnih stilova.

    Za sve dodatne informacije i prijavu, možete me kontaktirati putem telefona: 064/017-15-48 ili putem e-maila: psiholog.ssava@gmail.com

    Dobrodošli!

  2. Roditeljstvo je proces balansiranja ohrabrivanja dečije slobode i postavljanja ograničenja. Roditelji decu vaspitavaju onim što im govore i čemu ih uče neverbalno, svojim primerom i ponašanjem. Međutim, zbog snažnih međusobnih veza, na decu se prenosi i niz energetskih vibracija koje nisu usklađene sa verbalnim porukama koje im šaljemo. Uprkos ljubavi, na njih prenosimo svoje rane, tuge, patnje, strahove zajedno sa energijom koja te emocije prati. Zbog toga je roditeljstvo vrlo zahtevan zadatak. Odgovoran roditelj je u obavezi da osvesti kakvu energiju nosi u sebi, koliko je zadovoljan sobom i svojim životom, koliko je prihvatio sebe i svoj unutrašnji svet. Da bi se formirao dublji uvid u sopstveno stanje, potrebno je prihvatiti činjenicu da na to utiču mnogi nivoi iskustava.
    Ličnost se formira
    – Učenjem još u majčinoj utrobi (zvucima, emocijama i drugim vibracijam), kao i informacijama, verovanjima, uverenjima usađenim u detinjstvu;
    – Genetskim nasleđem koje sadrži verovanja i iskustva naših roditelja i predaka;
    – Kolektivna svest formira sopstvene zapise u podsvesti svakog od nas i, takođe, se prenosi genetski kroz generacije;
    – Na nivou duše koja je deo svega što postoji u univerzumu, nalazimo se mi, u biti, ali i želje i iskustva koja biramo da spoznamo na svom putu.
    Svaka misao ili emocija, poput straha, uzbuđenja ili teskobe, svako iskustvo i doživljaj su deo čovekovog energetskog sistema. Zapisi koje u sebi nose roditelji postaju deo energetskog zapisa koji će nositi dete. I tako kroz generacije.
    Brojene su duhovno energetske i fenomenološke metode koje se primeljuju kao komplementarne terapeutske i rehabilitacione metode za unapređenje psihofizičkog zdravlja. O njihovoj primeni na uklanjanju zastoja u energetskim procesima, kako na ličnom i porodičnom, tako i na transpersonalnom i transgeneracijskom nivou, govorićemo 22.05.2019. godine u 19 sati.

  3. Pozivamo zainteresovane na predavanja / radionice na sledeće teme:
    1. tema: “Karakteristike zdravih porodica i načini poboljšanja porodične funkcionalnosti” 13.5. u 18 časova,
    2. tema: “Životni ciklusi porodice” 20.5. u18 časova,
    3. tema: “Povezanost stilova emotivne privrženosti roditelja i dece na ranom uzrastu sa ličnim karakteristikama dece” 27.5. u 18 časova
    4. tema: “Poremećaji u ponašanju kod dece i adolescenata” 3.6. u 18 čas0va
    5. tema: “Roditeljstvo u različitim fazama razvoda” 10.6. u 18 časova
    Kotizacija iznosi 400 dinara, prijavite se porukom na 064/8951487

  4. Jedan od primarnih zadataka roditeljstva je i izgradnja odnosa poverenja i podrške. Koliko zaista uspevamo u tome i da li smo dovoljno vešti i istrajni na ovom zadatku, pitanje je koje može svaki roditelj sebi da postavi.
    Da li dovoljno slušamo svoje dete? Prepoznajemo li njegove potrebe? Znamo li šta ga raduje i veseli a šta plaši? Delimo li njegove snove ili mu namećemo svoje? Možemo se pitati mnogo toga.
    Komunikacija sa decom, veština slušanja i davanja povratne informacije su neke od tema o kojima ćemo govoriti na ovim radionicama.
    Kao dugogodišnji prosvetni radnik, svedok sam toga da deca već u ranom školskom uzrastu gube samopouzdanje i veru u svoje mogućnosti. Zadatak roditelja i škole je da pomogne i podrži razvoj svakog deteta ponaosob. Uspeh je moguć samo uz obostranu saradnju.
    Imamo li kao roditelji svoje ciljeve? Učimo li decu da postavljaju ciljeve? Gradimo li kod svoje dece podržavajuća ili sabotirajuća uverenja? Štitimo li ih od života ili ih pripremamo za život?
    Navedene teme će se realizovati na radionicama u periodu maj – jun. Na svakoj radionici polaznici će biti u mogućnosti da se upoznaju sa metodama ili tehnikama koje će moći samostalno da primenjuju u svom okruženju.
    1. tema : 8.5.2019. – Tajne motivacije
    2.tema : 15.5.2019. – Komunikacija sa decom
    3. tema: 24.5. 2019. – Umetnost slušanja
    4. tema: 31.5. 2019. – Jesu li mane potencijalne vrline ?
    5.tema : 5.6. 2019. – Treba li deca da imaju svoje ciljeve?
    6. tema : 19. 6. 2019. – Kako graditi podržavajuća uverenja kod dece
    Kotizacija je 400 dinara po učesniku.

  5. Postala sam deo ovog tima, kako bih mogla svoja znanja i praktična iskustva da podelim sa roditeljima koji su motivisani da unaprede svoje roditeljske kompetencije i veštine.
    Vaspitavanje predstavlja socijalizaciju deteta koja ima za cilj da dete osamostalimo i spremimo za život.
    Kroz svoje radionice, želela sam da upoznam roditelje sa značajnim aspektima vaspitanja, različitim vaspitnim stilovima i još nekim bitnim događajima i situacijama koje jesu deo našeg svakodnevnog života, i baš zboga toga što jesu deo našeg života, njima treba da se bavimo.

    U nastavku je dat raspored radionica:

    1. tema- petak, 10. maj u 18.00 časova: “Kako vidimo sebe, druge i svet oko nas sa naših životnih pozicija”
    2. tema- petak, 17. maj u 18.00 časova: “Kako nas pohvale i kritike oblikuju”
    3. tema, četvrtak, 23.maj u 18.00 časova: “Razvojni strahovi i strahovi roditelja”
    4. tema,- četvrtak, 30.maj u 18.00 časova: “Mama i tata se više ne vole- efekti razvoda braka”
    5. tema- petak, 07. jun u 18.00 časova: “Detinjstvo u 21. veku- odrastanje u elektronskoj eri”
    6. tema- petak, 14. jun u 18.00 časova: “Kultura rešavanja konflikata”.

    Kotizacija: 300 dinara po učesniku.

  6. Roditelji adolescenata jedine su osobe koje mogu da se prilagode adolescentu i to tako što će prilagoditi ulogu roditelja. Adolescencija je proces prelaska deteta u odraslu osobu pa se adolescent teško može prilagoditi ulozi koja tek nastaje. Zato ne na roditeljima da adaptiraju ulogu promenama kako bi se adolescent što uspešnije sreo sa izazovima i razvojnim zadacima u ovom, najvažnijem periodu života. Oprezno sa tumačenjem ovih reči zato što one ne znače “savijanje” roditelja po želji i volji adolescenta, već adaptaciju uloge koja će se razlikovati iz meseca u mesec. Potrebe koje ima trinaestogodišnjak razlikovaže se od potreba petnaestogodišnjaka i zato i uloga roditelja zahteva adaptaciju. Ako roditelj ne prepoznaje razvojne zadatke, a ima ih pet, da li će moći da se prilagodi? Takođe, ako ne prepozna greške u razmišljanju, ili neadekvatnost mehanizama psihičke odbrane vlastitog deteta kako će se adaptirati? Ovo i još nekoliko stvari među kojima izdvajam rane simptome anksioznosti, naročito zdravstvene, separacione i socijalne, ili simptome depresije, su teme koje ću obrađivati tokom gotovo dva meseca.
    1. TEMA, 4. MAJ od 10 sati “ADOLESCENCIJA – ONO ŠTO STE ODUVEK ŽELELI DA ZNATE A NISTE IMALI KOGA DA PITATE”
    2. TEMA, 11. MAJ “RAZVOJNI ZADACI U ADOLESCENCIJI”
    3. TEMA, 18. MAJ “STREPNJA I BRIGA U ADOLESCENCIJI”
    4. TEMA, 25. MAJ “OSEĆAJ KRIVICE KOD RODITELJA ADOLESCENTA”
    5. TEMA, 1. JUN “KRIZA SAMOPOUZDANJA KOD ADOLESCENATA”
    6. TEMA, 8. JUN “POTIŠTENOST I DEPRESIJA KOD ADOLESCENATA”
    7. i 8. TEMA, 15. JUN “TIPOVI DEPRESIJE, PROGNOZA I TERAPIJA DEPRESIJE KOD ADOLESCENATA” I “SAMOUBISTVO ADOLESCENATA”
    Kotizacija je 400 dinara po učesniku.

Ostavite komentar

Email adresa nece biti objavljena. Obavezna polja oznacena su *

three − 3 =